Wednesday 11 May 2016

Filled Under:

NGERI !! Gara-Gara Mahu "Punggung" Besar .. Lihat Apa Terjadi Pada Wanita Ini Selepas 1 Bulan Pembedahan !! . Memang Mengerikan~~



        Gara-Gara Mahu BESARKAN Punggung, Apa Yang Terjadi Buat Wanita Ini MENYESAL !!! |FL0RIDA – AMERIKA SYARIKAT. Se0rang wanita menyesal tidak berkesudahan selepas keinginan berpunggung besar berakhir dengan jangkitan pada buah pinggangnya.
        punggung
        Lap0ran Dailymail mengatakan Crystal Heath terpaksa menghabiskan masa di h0spital selepas buah pinggangnya gagal berfungsi selepas pembedahan memindahkan lemak di perut ke bahagian punggung.
        “Saya hampir kehilangan nyawa, saya betul-betul menyesal,” kata Crystal.
        Crystal telah menjalani pembedahan 0leh Dr. 0sakatukei 0mulepu selepas terpikat dengan iklan pembedahan k0smetik di laman s0sial.
        Selepas tersedar dari pembedahan, Crystal menyedari terdapat lubang sedalam 7 inci dan perutnya mempunyai luka pembedahan.
        Rupa-rupanya, Dr. 0sakatukei telah mengambil lemak dari perut crystal untuk dimasukkan ke bahagian punggungnya.
        Tindakan Dr, 0sakatukei yang tidak mendapat kebenaran Crystal tersebut menyebabkan Crystal bersama empat pelanggan lain membuat aduan.
        Berdasarkan lap0ran pelanggan terdahulu, mereka juga telah dibedah dengan cara yang sama tanpa kebenaran.
        Baru-baru ini, lesen Dr. 0sakatukei telah ditarik balik 0leh Jabatan kesihatan Fl0rida selepas membaca aduan Crystal dan pelanggan lain.
        “Selepas menyedari kesilapan saya kerana tidak berhati-hati, saya tidak akan membenarkan sesiapa menjalani pembedahan sebegini walaupun diberikan percuma,” kata Crystal. Sumber:- Sinar Harian.







0 comments:

Post a Comment